Jag faller...

Det är så mycket som händer i mitt liv just nu, att det börjar bli lite kaos... eller mycket kaos. ( Så mycket kaos att jag blev tvungen att rensa hjärnan med att skriva upp allt som kretsar där inne)

Vet inte om det hjälper, men jag tänker inte på det längre nu iallafall och det är skönt. Stressen försvann... Idag är det fint väder och ska nog följa med mamma och lillebror till landet och sedan till affären och handla, behövs. Hoppas jag hinner färga min utväxt också, börjar se för taskigt ut nu...

Den här veckan alltså... rörigt och otryggt. I förrgår visste jag inte hur jag skulle reagera när det stod en tom påse polly fylld med urin utanför min dörr. Moget beteénde, verkligen.... eller?! Plus två andra traumatiska händelser som hänt senaste tiden... Jag tror att jag måste lagas?

Hursomhelst så bokade vi resan till Ungern igår! Så nu blir den av, det enda tråkiga är att min syster inte kan/vill/ska följa med på resan :( Men vi åker säkert dit fler gånger! Hihi!

Jag har lite jag måste städa.... både hemma, i mig själv och runtomkring.
För jag faller...


Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0