Godaste saften, i mitt liv.

Tvätten är på tork, jag sitter hos mamma (som nyss kokade världens godaste saft!) Jag har aldrig druckit så god saft som nyss. Jisses! <3 och jag fick en flaska som jag ska ta hem! Muuums!

Sitter och kikar runt på nätet efter en ny laptop, då min dator börjar svika mig rejält... får bli någonting att spara ihop till, först och främst ska jag betala min del av Ungernresan först, sen så ska jag börja spara! De brukar ha otroligt bra priser på laptops närmare mot jul och så... och då hinner jag nog spara massa pengar tills dess.

Fick ett jättefint inbjudningskort idag btw av min söta kusin, som fyller 17 år (!) på lördag! Herregud vad tiden verkligen GÅR FORT! Hon var nyss en bebis och gick i gåstol och lekte med mig, på västeråsvägen! Jisses! Nu känner man att man själv är gammal! Ja, nästa år är hon 18 år och jag fyller fasen 25 då! Men jag tycker att jag har hunnit en hel del i mitt liv ändå. Och mer kommer...

Bästa känslan i livet är... att resa! Upptäcka världen och skapa minnen och lära sig nya saker!


Nu ska jag titta lite på tv, innan jag ska gå och hämta tvätten om en timme!

Btw, jag har världens bästa mamma <3

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0