Födelsedagar... veckan lång.

Augusti är månaden jag känner flest som fyller år! I veckan fyllde Pontus 25år, Julia 18år, Amanda 17år, Elin fyller år idag och hon blir 22år! Och nästa vecka fyller Emmie 17. OMG!

Men det är skoj! Igår jobbade jag till kl fyra sen åkte jag hem och bytte om och följde med mamma och lillebror för att fira min äldsta kusin, Amanda som fyllde år. 17 år! Och morgonen var jobbig... för jag tror att en viss mormor ville visa vad hon kände....

Hursomhelst.. var riktigt trevligt där borta, dock blev Elvira lagom irriterad på mig, men det blir hon alltid. Vet inte hur man ska nå fram till den där tjejen egentligen... svårt. :/ Ville ju bara ta lite fina bilder?!

Idag ska jag jobba igen :) Dock bara 4 tim, och det brukar gå himla fort... tänkte ta med mig lite bilder som jag i värsta fall kan pyssla lite med, om det skulle bli dölugnt. Sen när jag slutat så hämtar mamma och bror upp mig och så åker vi till Torshälla för att fira Emils lillasyster som har fyllt 18år! :) meeeer fika! Ojojoj!

Fint väder idag... har hunnit med rätt mycket måste jag säga. Vaknade först runt 6:30 tiden, och somnade om... sen vaknade jag 9:00 och somnade om... gick upp 9:30 och var utvilad. Konstigt för jag brukar aldrig kunna sova när det är fullmåne. Gick upp och gjorde matlåda idag ist för att köpa mat (som jag tänkt igår kväll) måste snåla på varenda krona jag har kvar nu...

Blev mycket mat för inga pengar alls! Asbra!! :)

Det var allt, for now.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0