En lyxig slappa dag!

Måndag, en mulen sådan, hänger lite regn i luften ser jag. Har bara tagit det lugnt hela förmiddagen, tagit mig tid till att faktiskt slappa. Vaknade och låg kvar och drog mig tills jag inte kände att jag ville ligga kvar längre. Gick upp och gjorde toast, och mjölk. Tittade lite på nyhetsmorgon, knäppte sen över till Rachel Ray som lagade mumsig mat, sen började mitt älskade Våra bästa år... blev helt mätt av mina tre toast. Fortsatte slappa i soffan och tittade på både Tyra Banks show och Operah. Och nu är det nått hundprogram på tv...

Känner att jag inte vill ligga här hemma och dega bort hela dagen även fast vädret är tråkigt. Så jag har städat lite och nu känner jag för att göra någonting annat. Satt i morse och kämpade med att få igång internet och efter mycket om och men så fick jag äntligen igång det. Tänkte då citera lite Maria citat, då jag såg att min kära syster hann före.. haha. Roligt att man kan tänka samma sak, så jag slängde in hela videon istället. Hihih ;)

Nu ska jag diska lite, sen göra någon mat. Sen får jag se vad denna trista dag blir av.
Hatar att grannen röker så det stinker här inne!

Nåja.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0