Björn äger! <3

Har haft den bästa kvällen på länge ikväll! Åbryggan tillsammans med Ebba, Andreas, Mattias, Janne, Bettan, Jocke, och Rickard. För höjdpunkten, som också gjorde precis det som var förväntat! - Björn Rosenström!!! <3<3<3



Folk betedde sig ju som vanligt som svingrisar, eller alkisar såklart, men vad ska man förvänta sig liksom på "krogen"? Jag och Ebba skulle absolut stå längst fram och det fick vi ju också eftersom vi ställde oss där 40minuter innan han skulle spela. Bäst liksom... nackdelen var ju den, att när han väl sjöng "kända" låtarna så tryckte folk på som bara den, så jag och Ebba blev nästan mos framme vid stängslet. Janne och Andreas försökte typ rädda oss... Var nära flera gånger att gallret skulle välta framåt.... vi gick och ställde oss vid trappen när han spelade sista låten... när han kom ner så fick jag och Ebba varsin stooor vaaarm KRAAAAM av självaste Björn Rosenström <3 <3 <3 <3 <3 häääärligt! 



... inte nog med det, nu har jag en sådan också! Senaste plattan, med autograf på, såklart.. speciellt till mig <3 Är jag mallig nu eller vaaad? Och Ebba fick en autograf hon med. Hihih.. kände mig som ett barn på julafton <3

Nu har jag sprängande huvudvärk, så nu ska jag krama kudden och sedan upp och jobba i morgon. 11-16 Asbraa!
Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0