Veckorna går så fort...

På söndag fyller jag 24år! Omg.. minns när man var liten och tänkte på den åldern och stämplade den som att man värsta vuxen då! Jag känner mig dock inte ens nästan vuxen! Inte i sinnet...

I veckan har jag gjort min (årets, för mig) första studentskylt på jobbet, var himla skoj, veckan har varit fylld med solsken och glädje förrutom att jag åkte på urinvägsinfektion samtidigt som jag åkte på "röda veckan" ingen rolig kombination kan jag ju lova er... men snart är medicinätandet slut. Jippi!!

Idag tog jag mod till mig efter att ventilationen inte verkar ändras... att starta och värma upp min ugn för första gången sedan jag flyttade in här. Den är helt ny så man måste förvärma den i 45 min och sedan 15 till.... men det gick bra... så nu kan jag använda den. Känns bra... bra steg jag tog. (Tog bara 5 månader typ!)

Idag ska jag iväg och gosa lite med Triton en stund, sen ska jag hem till min syster på fika och sedan får vi se vad dagen har att bjuda på. Underbart ute... 16 grader varmt nu... bra.. nu kommer våren/sommaren!

Längtar efter min födelsedag.... det jobbiga är att man inte vet om jag får köpa mobil själv eller om man kan hoppas... skulle vara himla skönt att veta. Den börjar nämligen gå sönder REJÄLT nu den jag har. Orkar inte!


Ha en underbar dag!
Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0