Pink Legend

I dag började dagen med mulet och tråkigt väder... jobbat =D <3 och det var väl tur det, så slapp jag tänka på det hemska vädret. Efter jobbet åkte jag till tuna park och lite så... på jakt efter bikini (även fast jag inte hade någon lust då min mage blir större hela tiden och mina bröst börjar svika mig) hittade en jättefin på gina tricot (city). Skulle vara fint säkert... om man vore smalare. men men... but dream on.



Såhär ser dem ut: Från Bikbok (den första)  från Gina Tricot (den andra) Vilken ska jag ha?





Bestämde mig för att unna mig ett skal till min nya telefon, så jag beställde denna! Nu får ni ju bortse från att mobilen på bilden är röd, (dvs där det är rött kommer det vara svart).




Nu är det big brother på tv. Sen ska jag krypa ner i sängen och sussa, för i morgon är det heldag på jobbet! <3

Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0