I´ll fix it, but you wont. - Trevlig valborg btw!

Dagens fråga: Hur många är vakna klockan 7:00 på en lördagsmorgon? Speciellt efter en utekväll med jobbet på "krogen"? Jo, JAG! Och jag är pigg som en lärka idag! Igår var vi ute med jobbet och tackade av Helena, våran praktikant som hade sin sista dag på praktiken. Vi gick och bowlade först och sedan satt vi kvar där ett tag, när vi skulle dra så slutade det med att jag, helena och alle gick ut och satte oss på Grappa en stund. Mycket trevligt! <3

Idag känner jag för att dra ut på landet och fortsätta förfina våran kolonilott! Gjorde ett himla jobb igår! Idag åker jag ut ensam. Ska först ta en promenad ner på stan för att hämta min cykel, äta lite frukost på McD och sedan cykla ut ääända ut dit! Men det kommer bli lovely! <3 Började morgonen med att öppna mina fönster och njuta av morgonsolen, så jag satt där och solade en timme, nu ska jag vidare känner jag... måste hinna i kapp en viss person i att få färg.. haha!;)

I eftermiddag/kväll firar jag valborg ute i skogstorp(?) tillsammans med ett himla stort glatt roligt gäng! Ska bli kanonroligt, verkligen!! =D Bäst att ha kameran med sig! Hihihi!

Nu ska jag slita ur mobilen ur laddningen och börja vandra, magen börjar kurra! Hihi.

Trevlig valborg, alla! 

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0