Tuna park, gudbarnsmys och fika. <3

Drog till Tuna park med min syster idag, för att hon ville byta skorna jag köpte åt henne igår. De var lite knöliga innuti. Slutade med att hon tog ett helt annat par som vi båda tyckte var mer hennes stil och som var skitsnygga! Så sen gick vi in i andra delen av varuhuset och där möttes jag av en springandes Thias som kastade sig runt halsen på mig, för att sedan möta blicken av min bästis, hennes andreas och lillgosan, Agnes som skrek "jottan jottan" ;) LYCKA!

vi gick lite och kika... sen drog jag med systeryster hem till henne och fikade. Mumsigt! Sedan tog jag bussen till jobbet och har jobbat klart. Blev sedan bjuden på middag och har matlåda fixad. Toppenbra!

Nu är jag trött och ska lägga mig och sova. Upp tidigt i morgon. <3

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0