Soft Söndag

Vaknade i morse av en söt liten vovve som låg och gnodde sig mot min rumpa med sin rumpa.. haha! Gick upp och tog med den lilla sötsaken ut på en kissrunda, som råkade bli en 30min lång sådan. Kände mig så avslappnad och utvilad, var helt underbart. Det enda dåliga är att jag har yrsel hela tiden. Igår kväll kände jag mig så totalt utsliten, trött mörbultat trött... Jag och triton var i Strängnäs och gick en jääääääävla lång promenad. Haha!

Sen på kvällen igår tittade jag på film och tog det lugnt. Skönt!

Nu har jag varit och jobbat, var en skoj dag. Och jag fick tid till att skriva ut en bild till mig själv och köpte även ram och satte in och betalade och gick hem innan slutet på dagen! Så nu har jag en helt fin tavla på väggen. I love it! <3

Nu ska jag unna mig en pizza, sedan åka till mamma och bada, färga håret om jag pallar. Fyfan vad jag är yr! Och huvudet .. ja vi ska inte ens prata om det...

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0