Min mediala intuition säger allt!

Jag hade återigen RÄTT! När Kicki sökte ett jobb för ett antal veckor sedan sa jag till henne "det där jobbet kommer du att få, så sök det" (för hon visste inte först om hon skulle söka). Kände redan då hur "ödet" redan hade givit henne det. Dessutom slutade hon röka också. Häromdagen fick jag "info från ovan" att "på fredag kommer de ringa henne och säga att hon fått jobbet" - Se där ja, vilken dag är det idag? FREDAG -  Vem fick jobbet? - Hon!

FAN VAD JAG ÄR BRA! Kul att veta nått innan alla andra vet... hihi.
Ska fortsätta tro så starkt på min intuition. <3


Ska snart åka ner till jobbet och jobba! Ska fanimej ha 20 streck på det där pappret idag! HAHA! =D Min Ebba och Annelie ska åka på Ladies night i västerås i kväll. Kul tycker jag! <3

Nu ska jag kila.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0