M-m-m

Vaknade väl ganska nyligen, har tittat på våra bästa år och ätit lite frukost. Känner mig inte direkt sådär jätteglad och så idag, lite nerekänsla i kroppen. Sitter och lyssnar på mina underbara countrylåtar jag fått av en raring! Gör mig lite lugn iallafall.

Om man kanske skulle klä på sig nu, och cykla bort till Tuna park. Ska jobba klockan två sen så jag måste hinna köpa present till Mathias innan jag drar till jobbet. Annars kommer den stressen ligga i kroppen hela dagen, och då blir det bara pannkaka ikväll! Hm...

Min kloka vän Andreas sa precis till mig att Inget kan smärta så väl som kärlek. Och det är fan sant!

Nåja...
Kanske skriver lite blogg ikväll.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0