Freaky Sunday

Idag är det redan söndag. Guudars vad dagarna passerar fort förbi. Var nyss lördag och vi sjöng Singstar här hos mig. Fast det var förra helgen. Sjukt! Nåväl...

Jag ska snart cykla ner till jobbet och jobba 4 timmar, sedan cykla vidare till gudsonen som fyller 6 år! Jag är riktigt stolt över mig själv som lärt mig hantera tiden bättre. Inte ett dugg stressad idag, och jag har hunnit med en (jävla) massa saker! Det ger mig ett leende på läpparna! Och det är ett positivt bevis.

Snackar med Mathias på MSN nu. Han påstår att jag är ... ja... men det är jag ju inte?! ;)

Nu ska jag faktiskt börja röra mig, klockan tickar...

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0