Emil blir gammal gúbe! =D


Jag vaknade 14:10 idag! OHMYGOD! WHAT! tittade på klockan och var helt förvirrad. Normalt en lördagså har jag slutat jobba vid den tiden, jag var helt groggy och borta när jag vaknade. Hm... åt en TORR macka och det var inte gott. Hm... någon lunch får jag inte i mig. Har en känsla av att min mage kommer att kriga ikväll när den inte får rutin. Men jag orkar inte...


Idag fyller min storasysters gubbe. 25 år... vilka gamlingar de är! haha! Vi ska dit och fika alldeles strax. Ska vara där klockan 17.00. Innan dess ska jag, mor och bror åka till landet och sedan fixa en grej innan.

Förövrigt... Jag tänker på DIG idag. Saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0