Crush and Burn

Just nu är det fruktansvärt rörigt i mitt söndergråtna huvud. Tusen tankar svävar omkring överallt och jag kan till slut inte ens tänka längre! Vad ska man göra när folk provocerar en när man berättar vad man faktiskt känner? När man öppnar sitt hjärta och blottar sig och bara får tillbaka.... ingenting?!

Jag vet inte vad jag ska känna, är så rädd att låta hjärtat krossas igen. Är så rädd att låta någon såra mig, leka med mig, ändra på mig eller trycka ner mig. Ska ta en promenad.... behöver rensa tankarna, om nu detta går.


ÅT HELVETE MED ALLT!

Vafan ska man ha mig för om man inte kan ÄLSKA mig, och göra ALLT för mig, och HJÄLPA mig i jobbiga situationer istället för att STJÄLPA mig!

:'( My heart is broken.

Puss från Tuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0