Blandade känslor

Idag har jag vaknat upp hemma hos mamma. Sov inte sådär jättemycket i natt då jag blev smsbombad halva natten när jag sov som skönast. Men skitsamma! Hahaha! Gick upp och kikade på Våra bästa år med mamma och min tatuering var inte glad på mig kan jag säga. Fyfan vad det kliade och sved på kroppen. Fick smörja in den igår kväll med handkräm för det var det enda jag hittade hos mamma eftersom jag inte tänkt sova där egentligen och inte tagit med min helosan.

Fixade käk och drog hem. Fixa tatueringen och tog en promenad med K och Triton för att sedan vandra vidare hem till Ebba för en kopp kaffe och lite snicksnack. Mysungarna värmer mitt hjärta. Självklart Ebbis också <3 Sedan tog jag mig till närmsta buss och åkte ner till jobbet och har jobbat 3 timmar för att sedan åka och handla och komma hem, ätit mackor och nu är det Idol på tv.


Gud vad jag saknar Emelie.
Finns någon annan jag också saknar...

Nu ska jag kolla om jag vunnit någonting på tottohästarna eller om jag bara ska ge upp drömmen om att vinna.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0