You... you... and... YOU!

Jag vet att jag kan se bra ut. Jag kan få vem fan jag vill egentligen... - MEN! Nu råkar det vara så att jag inte vill ha vemsomhelst - Jag vill ha Dig. Jag vill vara med Dig...

Jag älskar dig med 100% ren kärlek... jag vet inte om du vet om det, om du förstår vad du gör med mig. Vad du gör med mina känslor, med mitt hjärta, med min hjärna, med min själ. Det känns överallt...

När du inte är här går jag sönder, gråter en skvätt varenda kväll... saknar.. drömmer mig bort.. önskar att jag kunde vara med dig hela tiden som förr i tiden, minns du?

Tänker på dig dygnet runt, min älskade.

Jag mår pissdåligt just nu när du inte är här... när jag inte kan träffa dig och vara med dig varje dag, som jag vill.
Du betyder ALLT.

Puss från Tuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0