Uppdatering FLYTTblogg.

uppdaterar i ett nytt inlägg...

gick jättebra hos tandläkaren! En sak jag inte förstår är alla deras tandläkartermer som a3mercial d-4 -34-7-8 d8- e4 osv... heter tänderna så eller varför babblar dem så? Fattar ändå inget! - Hursomhelst så fick jag se röntkenbilderna på mina tänder, intressant som fan, hon visade att jag hade början till ett hål, och man såg mina visdomständer som låg under tandköttet på g upp. Coolt!

Hursomhelst, har inte ätit någon lunch idag. Jättehungrig nu. Om en timme ungefär ska vi flytta mina möbler. Det ska bli himla intressant faktiskt. Hoppas ingen gör illa sig. Vet inte om de vet vad de ger sig in på. Men det betyder GULD för mig!!! Kommer bli himla tungt.

Bokade tvätttid för första gången idag i nya huset. Sån där elektrontavla... svårt. En dam fick hjälpa mig, med en snabbguide så nu har jag bokat tid i morgon mellan 10-13. Toppenbra ju!

Nu ska jag leta nått att äta... sen ska jag iväg till gamla lyan.

Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0