Tandläkarbesök och flyttdag!

Igår var jag på konstigt humör, jätteglad ena stunden, sen helt ledsen och deppig andra... så därav det tråkiga blogginlägget.

Vi hämtade nyckeln igår och gick upp och kikade, jättefint. Sen drog vi och hämtade grejer! Senare käkade jag mat, hämtade ännu mer grejer, hatade att det regnade. Fick skjuts till jobbet och jobbade min stängning, sen kom broren och hämtade mig, och vi åkte hem tilll mamma, och jag tog städgrejer och drog till nya lägenheten. När jag kom upp insåg jag att jag inte hade så bra belysning precis så jag gick upp på vinden, men det var läskigt så jag väntade på mina syskon.

Vi röjde lite, jag tvättade golvet, och packade ur en massa kartonger! Stoppa in saker i köket och gjorde fint i badrummet. Min syster och broren åkte och hämtade lite grejer i lägenheten och sen satte hon upp mina gardiner! Det blev verkligen jättemysigt! Nu längtar jag bara efter mina möbler... min soffa... min säng <3

Men det blir inte förens 18:00 ikväll, det jag ska göra nu, eller om en kvart, är att gå till tandläkaren. Och jag tycker om att gå dit, men jag skäms för jag har inte skött mina tänder som jag borde. Funderar starkt (och jag har gjort några månader nu) på att sluta dricka och äta sockerhaltiga ting.

Trött som jag är denna LEDIGA dag, måste jag ta mig dit. Det är inte kul att gå upp tidigt på sin lediga dag... men men...

Vi får se om jag uppdaterar bloggen ikväll!


Puss från Tuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0