Likt löven i vinden!

Jag måste säga att jag är så himla förvirrad i huvudet. Så mycket saker som stressar mig och som händer på samma gång. Så mycket känslor som flyger som löv i vinden! Inte vet jag när de tänker landa och vart heller...

Längtar till på Tisdag då jag ska få hämta min efterlängtade hemmanyckel! På onsdag ska jag flytta! Får flytthjälp av bästis, alle och deras män! Kanon!

Sen kommer vi till den jobbiga delen, den med alla olika sorters känslor. Jag är helt kluven just nu, vet inte vad jag ska känna, vad jag ska tänka, hur jag ska vara, vilken väg jag ska gå, ska jag stå kvar, ska jag röra mig fram eller tillbaka, ska jag göra något åt saken nu, ska jag vänta? - Herregud.

Jag behöver luft.

För det känns som jag kvävs just nu. Noll svar...
Gör det inte svårt för mig...

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0