"Jobb-ig" söndag!

Sådärja! Då har det blivit söndag igen... idag har jag skrivit upp en låååååång lista på saker att hinna göra. Det blev från nio till tio punkter att checka av. Hur fan ska detta gå?

Hursomhelst så försvann alla jobbiga tankar jag kan ha ibland, nu när min monchichi är här och tar hand om mig! Och det funkar. Men blir ledsen i ögonen när monchichi ska lämna mig. Då blir jag helt ensam och ledsen.

Måste börja rensa datorn, ta bort och bränna ut saker som inte behöver vara kvar. Typ bilder som bara är jobbiga att titta på osv... sen ska jag låna broren... så han kan plåta mig så jag kan göra mina julkort i år!

Helt vimsig idag, och skittråkigt väder är det ute. Hm.

Jag saknar hon "den där" ni vet, som var min värld. :/ önskar hon kom tillbaka, men det gör hon inte.

anyway... det är tungt idag.

Puss från Tuss!

Kommentarer
Postat av: D

;( <3

2010-11-03 @ 18:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0