irritationsmoment hela dagen!

Usch och fy vad jag är irriterad och arg och ledsen idag. Först gråter man ögonen ur sig så man vaknar helt förstörd och uppsvullen om ögonen.... Stressar iväg till gamla lägenheten för att jag bestämt träff med röda korset klockan 11, för att de ska hämta min soffa... åker dit... städar..kommer ingen från röda korset. Klockan 12:55 tog jag och drog ut soffan utanför dörren och skrev en lapp "Upphämtas av Rödakorset under dagen, enligt överenskommelse" - Inte tror jag den är borta i morgon närjag ska dit och städa heller.... no way.

idioter.

andra jag blev ursinnig på var att jag inteätit och därav inte har någon ork eller tålamod. En tom-magad Tuss är som allas värsta mardröm. Men det vet folk i min omgivning redan.. blir otålig till tusen!

Inte nog med det så har jag bestämt (inte för att jag vill utan för att jag måste) att vissa saker måste ändras. Och ja, det är tungt. Noll ork kvar. Vet inte hur jag ska fixa det... men orkar jag inte så orkar jag inte och då måste det bli så... även om det skär i hjärtat. </3


Nu måste jag fixa nån mat. irriterande att vattnet och hissen är avstängd!!!
Längtar till ikväll då jag kommer hem och kan koppla av med något trevligt! ;)

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0