I can´t be tamed.

Ledig. Det är måndag. - Och löning. - Lovely!
Idag ska jag och mami med syskonen åka till ikea, sen får vi se vad dagen mer har att erbjuda. Skulle vilja få lite ordning här hemma. Har ont om cash så jag får snåla med allt denna månad, känns surt. Jag har ju dyrare hyra nu, fan 600kr mer än förra. Och tro mig, när man bor ensam på en deltidslön så blir det inte mycket över.

Hursomhelst, mitt mål är att hitta ett par gardiner, dvdställ och badrumsmatta.. sen får vi se om pengarna räcker till en soffklädsel denna månad eller om det får bli nästa månad. Kanske finns nått intressant på fyndhörnan.

Mensvärk så jag mår illa och det känns som hela nedre magen ska sprängas! Inte kul... Men det ska vara nyttigt att röra mycket på sig när man har mens, så jag ska nog tamejfan röra på mig. Hihi. =D

Nä, om man skulle betala tillbaka pengar till papi, tanka på mobilen och klä på sig för att sen äta någonting.

Tog lite bilder igår... det blev mest "va, är det där jag?" =P Pinsamt!

 

 

Puss från Tuss!

Kommentarer
Postat av: D

vackeeeeer.

2010-10-25 @ 16:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0