Födelsedagskalas för lillebror.

Idag fyller min lillebror 22år. Mamma väckte mig halv nio i morse (jag sov hos henne för att jag har packat i min lägenhet så man kan inte va där) och jag fattar inte att jag ens vaknade då. Men så gick vi upp, mamma hade gjort specialmackor till min bror, vi skrattade lite och gick in och väckte honom och sjöng. Sen lade jag mig och vilade ett par timmar, mycket skönt.

Vi åkte till affären och handlade lite, tårta och dyl. Sedan hämtade vi upp två STORA american pizzor. MUMS! Åkte hem och mötte moster med kusiner på parkeringen. Vi gick upp och åt mumsiga pizzor och jag blev proppmätt! Sen fikade vi lite lätt, för de var tvugna att kila vidare sen, de skulle till stockholm.

Fick låna brorsans systemkamera idag! Jätteroligt, jag vill också ha en.

Nu sitter jag och väntar på att nästa gäng med gäster ska plinga på dörren så vi kan äta återigen tårta och chili con carne. Allt jag tänker på just nu är folk jag saknar, nya lägenheten och att det ska gå lite fortare så det blir tisdag snart. Vi var nyss och handlade igen, hämtade lite banankartonger också och lämnade av dem hemma hos mig. I morgon blir det pack-dag hela dagen. Jag har ju liksom fått in stilen på det där med flytt alltså. ;)

Puss på alla jag älskar!


- Tuss! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0