Stay

Idag kom mamma hit och hälsade på med mina syskon! <3 Det värmde, men sen när de gick fick jag sån sjuk seperationsångest, just nu rinner tårarna i smyg. Det är så sjukt jobbigt när det blir så! Fan!

Hursomhelst så lagade jag mat nyss och har ätit den och snart ska jag få skjuts av min älskade bror, till jobbet som kallar om en timme. Har tydligen varit problem på jobbet idag då datorerna och maskinen krånglat. Men det löste sig till slut och det är ju tur det. <3

Mitt jobb är verkligen mitt andra hem, det känns så och det känns bra och tryggt, jag hanterar det som en familjemedlem, gör allt för det där stället <3



Idag är det tråkväder, och jag vaknade i morse av borr borr som vanligt, idag störde det mig bara LITE men jag är van, nu tycker jag att de borrar lite vääääl mycket, hur mycket finns det att borra i egentligen?  Tänk om de borrar sönder väggen så om jag ska sätta upp en hylla så rasar den?! Hahahahha... roligt vore det.

Nu är det såhär va... - att jag är typ kär i dig, men det vet du redan! <3 Puss!!!!! miley cyrus - stay

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0