Snöstorm!

Vaknade återigen av borrande och oväsende i väggen brevid mig. Men fortfarande sover jag djupt och rör inte en min. Det stör mig inte det minsta, inte ens när det stiger i volym heller. Men det är najs, tycker det är rätt mysigt att vakna så faktiskt! Sen måste man ju gå upp enligt mobilen och den tycker jag inte om då! :P

Nu har jag precis gjort mig klar för att gå till jobbet. Återigen en heldag! Men idag har jag pannkaka till min räddning, lunchen igår var ingen höjdare och då hade jag inte så mycket vitamin i kroppen heller. Inte för att pannkakor har... eh..

Taggad som fan! Men till min fasa ser jag världens jävla snöstorm ute! OMG! Bara traska ner till stan igenom den, för någon lyxig skjuts till jobbet får inte jag! Haha!


Drömde så starkt att jag väntade en flicka. Vad sjukt att det kändes så starkt, jag var så lycklig när jag vaknade...Hmmmmm....


Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0