Rörigt det blev...

Allt känns som en enda stor röra just nu. Och jag måste skriva av min rädsla nånstans och då blev det här bästa stället.... Jag ska vara helt ärlig. Jag är skiträdd för vad som händer i min hjärna just nu och då menar jag inte mentalt eller psyktikt, utan fysiskt. Ögonen går i kors på mig, jag tappar balansen ofta, jag är trött, yr, och har ont i kroppen, i magen mest... på olika ställen, svimfärdig hela tiden, mår illa och allt är sjukt jobbigt.

Skulle vilja kolla upp det där lite mer. Får bli på måndag.

Idag gjorde jag det omöjliga, möjligt på jobbet! Och jag är stolt över mig själv. I morgon ska vi jobba arslet av oss och vi kommer ha en sån rolig fredag, det känner jag på mig!

Nu är jag trött och mår illa, tänkte sova. Ska drömma om min älskling i natt! <3 Saknar dig såååå!

Puss från Tuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0