Mitt hjärta smälter, mitt huvud värker, men livet är underbart ändå! <3

Jag har fastnat för Miley Cyrus - Stay! <3

Idag vaknade jag till underbart oväsende, jag tyckte det var mysigt faktiskt, gratis väckning! <3 Sen blev det lite vääääl mycket när jag hade fullt vaknat, hahha.. men jag får vänja mig, de jobbar ändå fram till april såatteh.

Har ätit min frukost nu, och ska ha en iskall promenad ner till jobbet idag. Det är liksom -8 grader ute. Jag kommer halvt dö på väg ner, men nyttigt att röra på sig, kanske släpper yrseln då också. Nej, jag måste fan fixa körkortet nu, detta går fan inte, det är så mycket mer bekvämt med att åka bil än gå i kylan!

Saknar Alle idag, längtar lite tills hon kommer hem igen! Men å andra sidan får jag jobba mer med Ebba och det är ju helt underbart! Jag känner att hon och jag fått starkare kontakt nu och det mår jag asbra utav. <3 Var hemma hos dem igår kväll. Vi åt mat, snackade skit, var lite arga, sen gick det över, ebba färgade mitt hår och sen spelade vi yatzy och moffade ostbågar och dipp, sen skulle Agnes gå och sova och ville att "jottan" skulle läsa godnattsaga för henne, och då gjorde jag det, värsta sött! Sen somnade hon... när boken nästan var slut kom thias och la sig på henne och skulle lyssna, astrött var han, sen somnade han på hennes rumpa! Hahahaa!




Jag älskar er så obeskrivligt mycket, skruttungar! <3



Nu kallar jobbet!
Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0