Magsyra är inte najs.

Blä blä blä. Jag är trött på att sova halvsittandes. Jag är trött på att ha magsyra upp i halsen så den nästan nuddar "flärpen" bakom tungan. Det känns som tjugo hårbollar i min hals och jag mår fan illa av det. Hursomhelst så vaknade jag klockan 07:07 idag och mådde apilla. Var beredd på att "nu kommer jag kräkas" för magsäcken var helt hård och värkte, mina tarmar vred sig och ingen liten magknip... jag är trött på detta nu. Plus att mitt magsår gör ont hela tiden. Bara skit med mig! :(

Funderar på att gå ner till mamma och laga pannkakor. Ska jobba om 4 timmar! Måste ju få i mig någonting!



Idag är det Gudbarnens dag! Och jag tänker stolt på mina älskade skitungar <3<3
All kärlek till dem! Mathias & Agnes <3

Förövrigt, tack älskade syster Liza för att du lugnar ner mig, vet inte vad jag skulle göra utan dig! <3 Älskar dig, bästaste!

Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0