I can´t be tamed.

Söndag morgon... ska kila till jobbet om dryga halvtimmen. Jättehuvudvärk idag! Men jag har haft en jättemysig morgon ändå! Just nu sitter jag och lyssnar på Miley Cyrus - I can´t be tamed. Blir alltid så peppad av den låten <3

Fyra timmar på jobbet idag kommer göra mig RIK! <3 Dessutom går det rätt fort också. Sen ska jag försöka få någon att hjälpa mig med att färga håret! Behöver det verkligen! Om det nu går att göra med mitt onda huvud?

Vet inte varför, men den här dagen betyder mycket för mig. hm.. nåja.



Saknar dig älskling! Önskar du kunde vara här jämt! och att du var det NU! <3 Jag saknar söta sms som kommer lite hela tiden nästan, sponant, fyllda med underbar kärlek och fina ord med betydelse! ... Men det kommer inga såna till mig, det kommer inga samtal heller, ingenting :( Och det gör ont.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0