Gnäll-smärta... men jag är tyst va!

Nej. Jag mår verkligen inte bra!
Mitt huvud gör ondare än ondast just nu och jag skulle inte ha något emot att få lite smärtstillande för det. Dessutom så ska jag jobba hela helgen lång så jag måste vara fit for fight. Får göra det bästa av situationen! Lite nervös är jag faktiskt då jag är fruktansvärt yr i huvudet och det bara värker i bollen på mig. Ska sluta klaga nu...

Idag har jag känt så mycket. Saker jag inte kan reda ut... saker jag inte vet vad de betyder, saker jag inte kan tolka, saker jag känner... saknan, längtan osv...

I morgon är det alla helgona... det brukar vara den dagen jag "hedrar" mina älskade bortgångna. Vi får la se om jag kommer ut till kyrkogården på nått sätt...

Just nu skulle jag vilja frysa tiden. Är det ok?

SAKNA!

Dessutom hatar jag att jag är en sån person som låter folk trampa på mig när jag redan ligger. Hur ändrar man det? Det börjar göra rätt ont nu....

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0