Fotomässa! <3

Ont i magen idag, av en hel del anledningar men det ska vi inte skriva här. Hursomhelst...

Idag är det lördag, jag ska följa med Alle, Lotta och Anders till Älvsjö och gå på Fotomässa, det ska bli himla kul faktiskt. Sitter just nu och pinar i mig frukost, inte ett dugg sugen faktiskt. Känner att jag behöver åka bort från Sverige snart, kanske sätter mig på ett plan till Ungern ett tag?

Jag vill ta en dag i taget, för jag går i tre meter djup snö just nu känns det som, jag kommer ingenstans och fastnar hela tiden. Snart drunknar jag i den höga snön... Ge mig andrum, snälla, ALLA!

Nä, nu ska jag iväg! Hoppas alla andra har en underbar dag

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0