F som i FREDAG och FAN-vad-jag-är-dumihuvet.

Usch vad stressad jag känner mig idag, hinner inte äta, inte vila, inte ta det lungt, ingenting.Känns som att jag bar irrar runt i min lilla lägehet och har noll koll på vad fan jag ska göra! Blir tokig snart!!! -  Och det är fredag IGEN också...

Ska snart GÅ till jobbet och det tar ju sån tid! Det är kallt ute och ja... blä jag vill lägga mig under täcket eller bara stanna på jobbet i ett dygn. Mår inte bra idag.... det där samtalet igår vi hade gjorde så ont, det bara ekar i huvudet på mig hela tiden. Idag känns allt sepe.

Behöver ha dig här i kväll! Men antar att du inte vill vara här... så jag tänker inte ens fråga dig! ;( Jag vill inte vara mer till besvär.

Fittliv. :'(

- Tussi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0