tråkfredag

Idag vaknade jag upp hemma hos mami. Sov på hennes soffa i natt eftersom jag fick enorma attacker i natt... var bara att åka över fastän klockan var mitt i natten. Snälla bror kom och hämtade mig <3 Betydde massor!

Vaknade jättetidigt i morse, fick sms av Ebba runt 8-9 tiden i morse... och jag skulle till stallet med Sandra tidigt så jag drog med Ebba ner till Mc Donalds och tog en frukost, sen hämtade Sandra mig där och vi åkte iväg, fyfan att det skulle regna! Triton och jag sprang omkring i regnet och hade någolunda kul, inte lätt att vara inne i stallet när det dammar hö och halm... Ville inte vara ivägen heller så jag gick ut och roade mig med annat. :)

Efter att hon var färdig så åkte vi hem så hon fick duscha, och så lagade vi mat. Idag var jag så sugen på köttfärssås så det åt vi, och matlåda blev det också! helt underbart ju! <3

Vi drog ut till Robert på landet och tvättade Sorken, ut och invändigt. JÄTTEFIN blev den! Jag var värsta pedant och dammsög noga... superfint! Sen åkte vi hem till Kicki och fick veta att hon fått sommarjobb! Fan vad jag blev glad för hennes skull! - vi tog på oss och drog ner på stan, sandra hittade ett par jättefina skor som hon köpte, och såklart gick vi in på jobbet och kikade... finns mycket att göra i morgon har jag en fet känsla av. Men det ska bli superduperkul!

Sen kom bror min och hämtade mig hos Sandra, hade ioförsig velat vara kvar en liten stund till... men det gick inte, men jag är tacksam för att jag fick vara där en stund iaf... kom hem och fick mat och allt hos mami... drack ett glas rött men var egentligen inte så sugen. Sen har jag bara setat vid datorn sedan dess. Ska sova hos mami i natt och i morgon natt, så får vi hoppas att jag får ett besked snart angående nya lägenheten.

Sitter här och känner mig helt nerstämd för stunden, fick veta att en vän till mig (skriver inget namn) har fått cancer och är inlagd på sjukhuset... de kan inte göra mer... och jag har ju vetat att de misstänkte att hon hade det men att de inte var säkra. Fyfan vad jag vill KRÄKAS för att jag mår så himla dåligt just nu. Vill gråta ut i någons famn men det finns ingen famn att gråta ut i... ingen tillgänglig iallafall. - fy helvete vad jag känner mig ensam just nu, ledsen, och förstörd.

Emelie, hade behövt dig som fan nu... du hade fan ALLTID tid för mig. Du gjorde mig så himla lugn, trygg, glad. Nu finns det bara en annan som gör mig så lycklig, trygg och allt... men hon har inte tid ikväll och jag förstår det, hon har någon annan att vara där för ikväll, och jag hoppas den personen mår bättre nu också, tänker lite på det, stackars! Lyssnar på VÅRAN låt just nu och tänker på dig.... kom hit och krama mig och säg att allt blir bra? <3<3<3<3

Allt är bara skit just nu tydligen...eller? Men det enda ljusa för MIG....mitt älskade jobb, och mina jobbkompisar <3 värda guld! Vill att kvällen ska vara över så jag kan gå och jobba och tänka på annat!


Herregud! Förlåt att jag deppar ner er... ville bara få ur mig det.
SAKNADEN ÄR ENORM JUST NU! <3 :'(

Puss från Tuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0