Söka eller inte söka - Det är frågan





Ska jag söka eller ej? - det är frågan!

Jag vet inte vad jag ska sjunga, och jag orkar inte bli dissad eller nekad en gång till men jag vill verkligen få en chans med den här... kan ingen tipsa bagge om mig eller nått annars?  Men å andra sidan, klart man ska söka... men då kommer nästa fråga; Vad ska man sjunga?

Idag har jag varit och haft sånglektion, gick kanonbra! Jättekul... sen drog jag hem till Sandra och käkade god mat, oh my... och vi drog iväg till Tunapark och kikade runt lite, hon skulle handla lite. Sen lämnade vi Triton hos Kicki och var där ett tag tills jag skulle bli upphämtad och så. Nu är jag hemma hos mami, ska snart ta mig hem när det slutat regna, och så blir det väl till att laga mat och sånt ikväll. Mami var snäll och köpte tvålpump och grejer till mig idag, TACK <3

Pratade med sångläraren och vi delade upp paketpriskostnaden på hälften. Nu kan jag andas ut lite. Hihi... I morgon ska jag tillbaka till jobbet! Ska jobba tisdag, onsdag, lördag och söndag! Kommer bli kanoners! Peeengaaar! <3 hihihihihhi... får man säga så? Var längesen jag träffade Annelie också, ska bli kul! Och så proar Martin i morgon, kommer bli skoj!

Nä om man kanske skulle röra sig hemåt. Skulle behöva rensa datorn.... nån som ska sälja sin dator, hör av er?

Puss från Tuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0