long time now..

Ojojoj, nu var det längesen jag skrev! Jag har hunnit med massor sedan dess, fick semester i måndags, men jobbade då åt min bästaste i världen! Sen njöt jag av semestern dagen efter istället och har gjort en hel del skoj, var på kalas i lördags också hos min snobbiga släkt, eller typ. I djursholm! 

Idag skulle jag och sandra egentligen gått och tatuerat oss, men så ringde patrik och berättade att andreas är hemma för att hans dotter är sjuk, så vi ska dit samma tid i morgon istället. :) Jag låg hel natten och tänkte på min tatuering och kunde inte sova för jag hade magkatarr, hahaha... så tänkte jag runt 4 i morse... att om jag intalar mig at jag ska tatuera mig i morgon istället så kanske jag kan sova... 

Hahaha... några timmar senare ringer Patrik och säger att vi får komma i morgon istället! HAHA! Läskigt, ska nog låta bli att tänka idag ;) Men i morgon, då blir det FETT NAJS!

Nån som vill åka med mig till IDOL?

Puss från Tuss!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hade varit roligt att prova söka till idol men jag är för feg!

2010-05-06 @ 11:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0