I was so angry.. but now im not.

Känns som att det är på tiden att skriva av sig lite grann... jag mår just nu väldigt underligt måste jag vara ärlig och säga. Mycket som händer nu och jag vill dela upp det... Hur?

Sitter och tänker på en vän som har det väldigt jobbigt i sitt liv, som jag bara vill hjälpa. Frågan är hur pass starkt man klarar av att gå in i det hela? Viljan är starkare än vettet egentligen... och då går det. Om jag så ska byta ut mitt mående mot hennes... för jag vet att jag skulle fixa det om det blev så igen.


Sitter också och tänker på Sandra. Herregud vad mycket som händer i hennes liv nu. Jag trycks bara längre och längre bort märker jag, och okej.... jag får väl acceptera att det är så. Men i längden så kommer jag inte fixa det. Det tar för mycket på mina känslor... finns hon inte där för mig på fredag så vet jag fan inte vad jag tar mig till! då är det kört för mig... då orkar jag inte!

I morgon ska jag få jobba lite extra,känns bra, precis vad jag behöver just nu, få tänka på nått annat ett tag för att inte bli låst i någonting.

just nu plågas en massa saker inom mig... vet inte vad jag ska göra... måste prata med en person om detta... hur fan gör man? Vad händer?

Jag är värsta duktig, fast det är så varmt ute så jag vet inte hur mycket man orkar fixa till där ute....


Me myself & I - det är vad jag måste leva efter framöver.....

Puss från Tuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0