Då ger man sig ut här igen då...

Har fasat mig för att skriva blogg, vill inte släppa ut mina känslor såhär men jag kände att det är dags att visa att jag lever, så jag skriver några rader här idag.

I dag är det alla mammors dag. Min mamma betyder fan ALLT för mig, så jag gav henne en flaska vin, blomma och kram. Vi ska tydligen åka ut och ta en fika tillsammans med kusinerna och moster sen också... Mitt psyke är inte som det ska, vet inte vad som hänt! Lergigan är min bästa vän just nu, utan dem klarar jag ingenting... Panikångest är fan min största fiende. 

Vad hände med mig? Varför blev det så?
Nu hoppas vi på förbättring! Visst?

Blev glad över att Tyskland vann igår på Eurovision Song Contest! Den låten gör mig lycklig! <3

Blandade känslor överallt i min kropp! Vet inte hur jag ska släppa ut det.. eller jo, hos kuratorn i morgon och på onsdag. Jag älskar, jag hatar, jag oroar mig, jag saknar, jag fasar, jag undrar, jag funderar, jag vet ingenting till slut. =S - Jag vill så mycket att till slut tar det slut, det funkar inte.

Tar en dag i taget....
Ha en fin morsdag nu.

Puss från Tuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0