vilken dag alltså!

Vilken dag alltså. Tog bussen till jobbet idag för jag var lat och orkade inte gå. Var och tränade hela kroppen igår så jag hade så ont att jag åkte buss.

Fan vad fort dagen försvann förbi. Och jag köpte nya kläder idag på lunchen. Härligt faktiskt måste jag säga! Love it! - Fyfan... jag gjorde fetaste tabbarna idag, och jag skäms mer än man kan! Framkallade en DIA i negframkallaren idag, och skrev ut en bild som inte var RGB i stora epsonskrivaren. Usch.... fy på mig. Skämdes inte lite kan jag ju säga. Tur att hon inte blev arg! - Tro mig, gör aldrig om det!

Haha, btw... Jonas kom in på jobbet idag och hämtade sin canvastavla som vi så fint hade gjort till honom! Pinsamt det var eftersom att jag hade pratat med honom på MSN dagen innan! Hahaha... men men.

Nu ska jag gå och sova och hoppas att magsmärtan jag känner bara är tillfällig och att den vänligen vill flytta på sig till i morgon. Den har hela natten på sig!

Ska bli skönt i morgon efter jobbet... kommer bli en toppenkväll tror jag <3 då blir det myspys.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0