Utrensat (hoppas jag?)

Igår efter jobbet kom mamma över med C och hennes väninna. De hjälpte mig att kolla igenom lägenheten om jag hade "besök" och det hade jag på nått sätt, men det var mest minnen från huset. Vilket fall som helst så tog de bort alla "andliga minnen" och energispår... och jag fick mig några tankeställare och funderingar... vem killen är som hon pratade om, och om den blonda glada tjejen faktiskt är Zandra?

C´s vän stängde ner mig, så jag inte är alls lika mottaglig av det mediala. Skönt tyckte jag, hoppas det stannar så. Sen sa hon saker när hon höll på mina chakran som faktiskt var läskigt sant... hur jag måste lära mig säga ifrån, våga säga nej, eller våga säga till... det är jagjäkligt dålig på, hon sa också att jag är en varm, snäll människa som har mycket vänner kring mig, och det har jag ju. :) De berättade att jag har MYCKET beskydd från andra sidan, och det känns ju skönt!

Hon berättade att jag ska ut och resa (vilket jag fakiskt ska, och det kunde hon inte ha vetat!) osv...Mycket intressant. Sov dock väldigt skönt i natt, hoppas det vände nu och förblir bättre... Så jag vill bo kvar!

Idag kommer moster och kusiner, mamma och syskon över på fika. Var roligt! =D Och så är det 5 år sedan idag som mormor gick över till andra sidan, så vi ska åka dit och lägga en blomma på graven, SAKNAR DIG, ÄLSKADE MORMOR! <3


Ska till arbetsförmedligen halv två, hoppas det går bra!

Puss från Tuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0