Sandras födelsedag!

Idag är det torsdag. Den 4 mars... och min sötnos fyller 22år idag! Det firade vi med frukost, jag sjöng a capella för henne med alla mina fyra paket i köket vid frukostbordet. Hihihi modigt av mig tycker jag. Hahahahaaha! Hon blev verkligen jätteglad över solbrillorna! Sen fick hon en liten skumpa, ett fotoalbum och ett paket strumpor. Det var väl gulligt av mig?

 

 


I natt dock hade jag det inte så roligt. Jag har ALDRIG i hela mitt (snart 23 åriga) liv haft såååå ont i magen! Det visade sig vara luft i tarmarna som vägrade komma ut. Måste varit väldigt kompakt.... smärtan gjorde så ont... att jag grät! Usch, känner mig så dum idag som ringde och väckte mamma, och som råkade väcka Sandra. Inte nog med det, jag somnade så skönt igår först, sen helt plötsligt visade sig farmor. Då fick jag en bekräftelse på att hon är på andra sidan, och tårarna bara sprutade ut från ögonen! Dessutom blev jag rätt tagen eftersom hon var den sista jag trodde skulle komma upp så TYDLIGT under ögonlocken på mig. puh...

Nu sitter jag här hos sandra, hon har fått paket, kicki och triton ligger och vilar och vi ska åka till Tunapark snart. Senare idag ska vi baka tårta och sen ska jag förbi min lägenhet och bära säng och köksmöbler. Hihi... snart är det dags! Känns jätteroligt!

Nu ska jag kolla kontot, sen drar vi.

Ha en fin dag!

Puss från Tuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0