Obehag...

Ja, obehag är precis vad jag känner just nu när jag sitter hemma i min lägenhet. Får så fruktansvärt ont i magen av att sitta här, känns som att jag ska strypas samtidigt, det är inte kul att vara hemma,det är snarare plågsamt, sitter ständigt och undrar vart jag ska dra för att jag inte vill vistas här inne ensam. Frågan är hur jag ska hitta en lägenhet som jag vill ha, som kan vara ledig inom 3 månader isåfall.

Jag känner för att gråta! Jag ska nog inte ha en gammal lägenhet med trägolv och massa historia i sig. Utan en ny fräsch lägenhet nära stan, nära söder där jag bott typ hela mitt liv.

Näe, jag vet inte vad jag ska säga, göra just nu... är så arg på mig själv att jag hade så bråttom. Hatar att jag alltid är så impulsiv. Så i morgon ska jag gå till Lundbergs och ställa mig i kö på en etta på söder. Där vet jag att jag skulle trivas iallafall.

Får väl sätta igång tvn och kolla på den tills jag slocknar... fyfan vad jag önskar att "någon" sov med mig i natt så jag slapp känna obehaget och rädslan. För det är inte kul!

Lär bli psyk om jag bor kvar här. :'(
Och sluta säga "ja men du har inte vant dig än".... prova själva att bo här. Kan inte ens skriva blogg utan att jag känner att nån rör vid mig. Det är fan inte kul.. dumt att låta mig vara?!

Puss från Tuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0