"Bajseyes" på stan med PooBLUE!

Har varit en kanondag idag! Vaknade upp och mådde verkligen BRA. Käkade frukost och begav mig hem för att fixa håret och så, tappade bort nycklarna lite men de fanns tillslut, drog ner på stan och träffade goungen Ida! =D fyfan vad roligt jag har när jag umgås med henne, hon är en glädjespridare på hög nivå, fyfan vad vi skrattade åt allt och ingenting! Så jävla kuuul. Vi käkade, gick på stan och sen tog vi fika. Lyssnade på massa låtar i hennes mobil och pratade och pratade... haha.

Tack Ida! Var jättekul!

Hursomhelst sen tog vi oss förbi Eskil för hon ville gå på toaletten, sen gjorde vi sällskap halvvägs och jag cyklade hem till mamma. Sen följde jag med mami,broren och hämtade syster och åkte till tunapark och köpte skor! =d yeah! Nu slipper alla se mina fula gröna reebook. =D

Om en halvtimme ska jag iväg till Kicki och äta mat, sen hem till Sandra. Måste ner till tvättstugan först bara och hämta tvätten och ta upp den så den får torka!

Usch vad jag har mensvärk, magkatarr, och panikångest. Ingen trevlig kombination inte! Fyfanken!
Hoppas det går över snart, känns som nån styper mig runt halsen och kring magen! GAH!

Hoppas ni andra haft en bra dag!
Min har varit strålande! Och bättre blir den ikväll!


Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0