Vilken lustig dag det blir..

SOMMAR! Vad ska jag säga? Så jäkla skönt! =D

Inte nog med det så fick jag veta (VIA FACEBOOK!) att Eddie ska bli pappa! OMFG! HURRAAAAAAAA vad glad jag blev!!! och så vaknade jag förövrigt halv fyra i morse av att jag hade totalslocknat i soffan hos mamma, så jag tog av mig kläderna och tog täcket och kudden och la mig för att sova lite till. Vaknade vid 7 i morse när jag fick sms av Alle sen gick jag upp för jag var VÄL utvilad redan. Haha! Fan vad rooooligt!

Åt frukost vid HALV ÅTTA!!!! med mamma på hennes balkong, så ingen stress på långa vägar idag! Så himla skönt! Hr tillochmed ringt och meddelat att jag vill ha lägenheten så jag fick besked om allt på måndag,och då är jag ju "nästan" ledig, ska ju bara jobba 16-19.

Well well... Nu ska jag bara sminka mig sen ska jag dra iväg... så jag hinner sitta vid datorn en stund, hur skönt som helst! Lite sköna toner i huvudet, eftersom jag lyssnar på musik i hörlurar! Hihih... "låtarna ligger och lurar i öronen!" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH rolig jag är!!!!

Ha en underbar dag!
det ska jag ha!

PUSSAR FRÅN TUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0