varmt i vårat land

Längesen jag skrev nu. Kan berätta att det var det sista jag trodde, att det skulle vara såhär jäkla varmt i vårat ruttna land. Men den kom... och jag anade väl nånstans. Idag har jag varit duktig och shoppat massa kläder, sedan åkt till tuna park och handlat mer kläder sen hem till min lägenhet och städat den med mamma och syskonen... äntligen tom, äntligen städad, i morgon ska jag lämna nycklarna... besiktning. yeey!

Ska jobba kortdag i morgon. Ska bli skönt, för sen ska jag göra lite nytta... och i övermorgon ska jag flytta igen.

Nu sitter vi och tittar på matchen som spanien kommer att vinna, för det vet jag redan.
Sen ska jag väl försöka sova efter duschen..

Puss från Tuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0