Sommardag

Söndag. vad ska jag säga? Jättefint väder ute! var ute på promenad nyss... så jävla härligt! ska vara duktig i detta fina vädret, ska packa lite mer i lägenheten inför flytten, precis som vi gjorde igår, jag och min bror. Duktigt! Sen blir det kalas ikväll! Kusinerna fyller fjortis.

för övrigt så är jag BRA jävla förvirrad i mitt huvud... och känslan av att jag dog lite igår inombords gör det bara värre. Fanns liksom inga ord.... Det känns inte lika "bra" som det brukar göra, vettefan om jag kanske ska ta mig en funderare IGEN. Men vissa saker förvirrar bara mig just nu..... att man aldrig kan få några riktlinjer, några svar på tusentals frågor inom mig.

Orken börjar ta slut. Dumt att inse det! Inte ens JAG inser det...


Tuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0