not like any other sundaymornings...

I morse hade jag skapligt ont i huvudet av spänningshuvudvärk, nacken var lagom ond, var helt snurrig i huvudet då en nackmuskel bråkade med mig, men den släppte efter en varm dusch, vilade tills jag skulle dra till jobbet. Gick förresten skitbra på jobbet idag... cyklade därifrån och käkade mat och åkte och handlade...

har tittat på film hela kvällen. Myspys.

Aldrig mer ska jag göra det där jag gjorde igår. Aldrig mer ska jag känna så jag kände... aldrig mer.

Nu är jag bara så jäkla TRÖTT att jag ska gå och lägga mig snart. Saknar mamma lite grann, som är i Danmark just nu, måste förbi lägenheten i morrn också och hämta lite grejer... sjukgymnastik på morgonen mellan 8-10 och sedan halvkroppsmassage på carino spa.

Godnattpuss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0