Men allvarligt talat...

FÖRVIRRAD! herregud! vad gör man åt detta?! Jag ORKAR inte med att va så! Kan jag få några riktlinjer nu? Kan jag få veta vad fan jag ska göra, vilken väg jag ska gå, vad som händer?! ;(

Känner mig orolig för en person också. Vet inte vad jag ska göra för att hjälpa denna någon, mer än att bara finnas där och gör det jag KAN...? Jag vill göra så mycket mer än jag kan... cuz i´ve been there, done that. =/ så jävla orättvist! Så typiskt! Och jag kan inte sätta ord på vad fan jag vill säga. Inte än... inte nu. Det är så svårt.


Håller tummarna för övrigt nu på att hon ringer mig i morgon om lägenheten och säger att jag FÅR DEN! så jag kan andas ut! Är orolig för den också.... var ska jag ta vägen och varför i helvete har jag så mycket PRYLAR?! blir galen!


Nåja... Godnatt.
Tuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0