längta till lördag

gud vad jag har längtat efter Lördag hela dagen. Nu är det ju mitt i natten så det är ju tekniskt sett Lördag nu! Har setat hela fredagkvällen och tittat på bröllopskonserten och det var så vackert, Viktoria var så vacker och jag tappa tårar längst kinden kunde inte hålla det inne när barn sprang ut på scenen och två av dem sjöng till Viktoria och Daniel värsta tittade dem i ögonen och sjöng personliga texter... modigt... tårarna bara rann, jag grät helt galet!

Vilken pensionär jag blivit! Hahaha iallafall ikväll! HAH! men det gör inget.

Lördag består av att åka och jobba, hem och se kungabröllop, åka till Annelie och gratta hennes son, sen förhoppningsvis träffa en viss person.

Mitt humör har växlat några gånger idag, fattar inte vad som händer! :S

Men nu.... ska jag sova!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0