Jobb & Studenten

Idag har jag jobbat tre timmar. Var en ganska lugn dag för mig och Annelie idag. Skönt! =) Sen slutade jag och tog en promenad till Rinmansgymnasiet för att fira Emma och hängde ett champangeglas runt halsen på henne! Stod där i regnet ett tag eftersom mitt paraply gick sönder, haha! Sen gick vi därifrån när de åkte flak, så jag gick till Erikssons och åt min lunch för dagen för min mage SKREK efter vadsomhelst, så efter jag ätit gick jag & hämtade min cykel och cyklade hem till mamma (eftersom jag för stunden inte har nått hem att bo i) så nu har jag vilat, badat och nu funderar jag på om jag ska dricka lite vin eller bara låta det vara och vara hemma ikväll och titta på tv. 

ska jag jobba i morgon! men kanske drar ner till nisses och sjunger lite....?

Jag har funderat på om jag ska döpa om mig till Tuss. =D coolt det skulle va, och så tar man mammas efternamn! Alla tiders! Hatar mitt namn....

 

Vad ska ni göra ikväll då?


Puss från Tuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0